pliki idl w pakietach podstawowych czy devel?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Śro, 14 Maj 2003, 09:53:50 CEST

> A to dlaczego? afaik cos tam generuje z nich runtime, a nie compile
> time?
Hmm... To chyba zależy jaki program - ja zawsze używałem idl'i tylko przy
kompilacji.
Jakoś nie widzę idl'i w pakiecie podstawowym OpenOffice'a... Bo po co?

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \