depmod (było Re: SPECS: slmdm.spec (HEAD) i wiele innych)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 23:18:02 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie alwe nie zamierzam myśleć o całej klasie przypadków siły continuum
> które jeszcze z jakiś powodów miłby byc uwzględniane na poziomie
> pakietów dystrybucyjnych.

A dlaczego nie uwzględnić, jeżeli to niewiele kosztuje???

> Nie mów że mógłbyś podać tylko podaj.

A co właśnie zrobiłem...?

> Chcij sobie i nie meiszaj w to zasobów dystrybucyjnych. Już kilk razy
> były przypadki że nowe błędy LIDS przepuszał.

Ale jest wiele takich, których nie przepuścił.

> Jeżeli ktoś ignoruje to że jedyną rzecZą która może uchronić przed
> skutkami błędów jest ich brak (tych znanych) to naprawdę nei mamy o czym
> rozmawiać.

Epoka Jedynych Słusznych Idei minęła. Zechciej to zauważyć.
Ty nie masz monopolu na prawdę (co ci się nader często wydaje)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...