depmod (było Re: SPECS: slmdm.spec (HEAD) i wiele innych)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 22 Maj 2003, 17:46:09 CEST

On Mon, May 19, 2003 at 21:53:15 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wciąż odnodnosze wrażenie że nieużywanie dystrybucyjnego i/lub kernela
> nawet z włąsnej paczki w której wymienia się tylko .config to taki
> specyficzny rodzaj chowania głowy w piasek i/lub niecheć do mówienia o tym
> jak kernel dystrybucyjny powinien wyglądać.

Wciąż odnoszę wrażenie, że chowasz głowę w piasek próbując na siłę nie
zrozumieć, że kernel dystrybucyjny nie ma szans zastąpić samodzielnie
kompilowanego.
Albo dobra, odpowiem: kernel dystrybucyjny powinien być 2.4.20 z preempt
i lowlatency, bo takiego JA chcę. Zrób mi.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/