TAGowanie zakazane.

Wto, 20 Maj 2003, 10:45:06 CEST

> Było juz o tym ze rel zmieniane jest w tedy kiedy jest to potzrebne z
> punktu widzenai zasobów dystrybucyjnych, a etykietowanai uzwya się po to
> żeby oznaczyć to co było dosepne w postaci zasobów dystrybucyjnych.

Mysle, ze nie do konca zrozumiales.
Autorowi chodzi o tagowanie *wersji* programow, ktore nie trafily do
dystrybucji.

Jesli w ramach danej wersji jakies rel. jest juz otagowane, to IMO problemu
nie ma.

> Co maja łatki do etykietowania ?
> Kązda mzożliwa łata powinna być odesłana maintainerowi.
> Pozostałe bez względu na to co się dziej i tak muszą być konserwowane.

Ale praktyka mowi, ze nie sa.
W takim KDE czy OO co sie wezmie ktos nowy, to pewne zmiany, ktore mu sie
nie podobaja wyrzuca i robi po swojemu. Czasem moze miec racje, ale w razie
potrzeby trudno wtedy wrocic do starego modelu.

> Powyższe to nie jest i tak mówienie o pewncyh rzeczach w prost.
> Kwestia jest zupełnie inna.
> Gdyby zasoby dystrybucyjne ukazywały sie rytmicznie to powyzsza kwestia by
> wogóle nie istniała.

Prawda.

> Nest nie ma zamiaru być pełnym zbiorem pakietów i nikt na poważenie nie
> zamierza także tu zajmwać się niczym innym co wykracz po za bezpośrwenie
> wyprodukowanie zasobu do test.
> W przypadku Ac są konkretne kwestie które nie są rozwiązne którymi osoby
> zajmujace sie Nest nie są kompletnie obce.
>
> W tym sensie zaczynam to wręcz ostanio postzregać tak że istnienie wogóle
> Nest zaczyna być coraz bardziej szkodliwe bo prowadzi dokładnie do nikąd.

Przesadzasz.

  phone (48)(58) 347 14 61