TAGowanie zakazane.

Śro, 21 Maj 2003, 12:01:17 CEST

> Jesteś kolejna osobą do której nei dotarło że cvs jest środowiskiem
> roboczym w którym pracuje się nad zasobami a etykiety służą do
> identyfikacji zasobów które były produkcyjnie dostepne w postaci pakietów
> na ftp.

Tomku po przeczytaniu tego nasuwa mi sie wniosek, ze:
- albo sie mylisz,
- albo powinnismy zmienic narzedzie, bo funkcjonalnosc cvs nie jest
  wystarczajaca,
- albo swiadomie chcesz utrudniac ludziom prace.

Krotko wyjasnie o co mi chodzi.
Bardzo czesto podczas rozwoju jakiegos programu trzeba sie posilkowac innym
i nie zawsze wystarczaja tu wersje z HEAD lub przebudowane na builderach.
Jak sie szuka jakiegos bledu w interakcji programow czesto trzeba sprawdzic
jak sie zachowuje wiele wersji, zeby zlokalizowac w ktorej zostal
wprowadzony blad. Kernel jest tutaj klinicznym przykladem.

Uniemozliwiajac innym wykorzystanie tego, co ktos juz raz zrobil (ale rozwoj
poszedl dalej i niekoniecznie we wlasciwym kierunku) i zmuszasz go do
wykonania calj czarnej roboty jeszcze raz. Razy ilosc pracujacych przy tego
typu zagadnieniach.

Jesli nie podasz mocniejszych argumentow, bede sie upieral przy trzech
powyzszych alternatywach.

> Zanim "wymyślisz" przez przypadek po "koljne" zastosowanie dla etykiet
> zadaj sobie choć raz pytanie co jest podstawą tego że etykiety stoją w tym
> a nie innym miejscu.

Jesli nie etykietowac, to co? Osobne spece w specjalnym repozytorium? Cos
innego? Przejscie na inne narzedzie?

  phone (48)(58) 347 14 61