depmod (było Re: SPECS: slmdm.spec (HEAD) i wiele innych)

Pią, 23 Maj 2003, 08:24:48 CEST

On Thu, 22 May 2003, Tomasz Pala wrote:

> Wciąż odnoszę wrażenie, że chowasz głowę w piasek próbując na siłę nie
> zrozumieć, że kernel dystrybucyjny nie ma szans zastąpić samodzielnie
> kompilowanego.

Chowasz głowe w piasek i nikogo nie widzisz. Prawda jest taka że
większosć osób używajacych w tej chwili Linuxów nie kompiluje kerneli.
W sytuacji keidy kompilaty dostarczane z dystrybucjami sa coraz bardziej
elastyczne zmniejsza sie nawet bezwzględna ilość osób które to robią. O
tym że ciągle zwiększa sie bezwzglądna ilosć użytkowników chyba juz nei
musże wspominać (?).

[..]
> Albo dobra, odpowiem: kernel dystrybucyjny powinien być 2.4.20 z preempt
> i lowlatency, bo takiego JA chcę. Zrób mi.

A wogóle tego użyjesz ?
Jeżeli nie to po co takie rzeczy wygadujesz ? :)