TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 18:09:01 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Widzisz, dokladnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem. I ja rozumiem.
> Ale ty nie masz zwyczaju rozumiec, gdy od innych dostajesz dokladnie taka
> sama odpowiedz.

Andrzej jeszcze raz. Chcę robić dystrybucję. Nie mam zamiaru zajmować się
przypadkami w sumie coraz bardziej marginalnymi które obejmują
eksploatacje sysyemów które oaprte są o nie tylko zasoby dystrybucyjne w
przypadku kiedy ktoś używa jakis neidystrybucyjnych kompilatów dlatego że
mu dystrybucyjne sie nie podobają.
Uznaje że takie zachowanie ma źródło w niepoprawności tychchże zasobów
dystrybucyjnych i zamierzam robic tylko to co będzie rugować koniecznosć
tego typu posepowania. Więcej .. nie zamierzam tolerować w dystrybucji
wszytko to co konserwuje stan przejściowy i/lib co przeszkadza mi w
osiągnieciu spójności zasobów dystrybucyjnych.

> Jest rozbieznosc zdan, wiec nie torpeduj pracy innych.

Nie pozwolę także na to żeby ktoś torpedował spójność zasobów
dystrybucyjnych tylko z tego powodu że w jego własnym środowisku częsiowo
opartym o zasowby dystrybucyjne coś mu tu mu przeszkadza.

Jeszcze raz: z punktu widzenia robienia dystrybucji to są cele
rozbierzne. Tyklko kwestia czasu jak będzie coraz wyraźniej widać że pewne
półhaki są ze szkodą tutaj. Mogę tolerować to co temu nie przedszkadza. To
konkretnei jzu raz dało o sobie znać i nei zamierzam szykowac sie do
powtórki z tego typu przypadków. Raz to o jeden raz za duzo .. możan było
tego uniknać gdym dwa alta remu nie ugiął się min. pod naciskiem Janka.
Raz widziałem potencjalne konsekwencje. Uwierzyłem że sa one tylko
wyimaginowane. Kiedy dotkneliśmy przyapdku w którym się to zdażyło
przetało być to kwestią wiary.

Nie jest głupotą nie wiedzieć ale jest nie chcieć wiedzieć. Nie
zamierzam chować głowy w piasek i mówić przez to "pzreciez nic sie nie
stało. Wiem że conajmniej głupota byłoby także nic nie robić w tej kwesji.
Nawet jeżlei to rozwiąznie jakie proponuje nie jest jeszcze własciwym to
zamierzam się dreprtać w miejscu i zameirzam się o tym przekonać .. po to
żeby i z tego prztypadku w razie czego móc wyciągnąć jakieś kolejne
wnioski.