TAGowanie zakazane.

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pią, 23 Maj 2003, 18:59:33 CEST

Dnia pią 23. maja 2003 18:09, Tomasz Kłoczko napisał:
> Andrzej jeszcze raz. Chcę robić dystrybucję. Nie mam zamiaru zajmować się
> przypadkami w sumie coraz bardziej marginalnymi które obejmują
> eksploatacje sysyemów które oaprte są o nie tylko zasoby dystrybucyjne w
> przypadku kiedy ktoś używa jakis neidystrybucyjnych kompilatów dlatego że
> mu dystrybucyjne sie nie podobają.
> Uznaje że takie zachowanie ma źródło w niepoprawności tychchże zasobów
> dystrybucyjnych i zamierzam robic tylko to co będzie rugować koniecznosć
> tego typu posepowania. Więcej .. nie zamierzam tolerować w dystrybucji
> [...]

a moze jeszcze wiesz dla kogo i po co chcesz robic dystrybucje?

btw "dyskusja" z toba jako zywo przypomina rozmowy ze swiadkami jehowy, w
momencie doprowadzenia argumentacji do konkluzji zgodnej z logika, a
przeczacej postawionej tezie adwersarz porzucal watek i zaczynal nowy lub
wymienial argumenty z poczatku dyskusji, ktore wlasnie zostaly obalone. Ty
podobnie czysta demagogia. Osobiscie doszedledm do wniosku, ze osoby, ktora
nie chce poznac prawdy *ZADNE* argumenty nie przekonaja. so..... :)