TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 20:37:14 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> ktoś bedzie mówłe "a jakże" a tak napradę w sumie juz nie tyle że nie
> będzie kogos obchdozić czy to się uda czy nie co bezie robił coś
> kompletnie na boku. Całość bedzie gra pozorów .. mi bedzie sie wydawać
> że inni ze mna współpracuja przy robieniu dystrybcuji, a konkretne osoby
> będą miały złudzenie że robią dystrybucję. Jeszcze raz: jeżeli kotoś nie
> ma siły odejść sam to niech nie czeka aż mu w tym zacznę pomogać. Niech
> ma poprostu siłe i odwagę powiedzić choćby samemu sonie że nie chce
> realizować takiego celu i że idzie szukać innego towarzystwa. Tak będzie

Zachowujesz się jak święta inkwizycja.

Opanuj się...

> Zabawa z Nnest tylko na początku wyglądała na zgodna z celem .. to było
> bardzo złudne. Teraz coraz wyraźniej zaczyna się ta rozjeżdżać.
> Pojawienie się dc jeszcze wyraźniej pokazało że kilka osób conajmniej
> straciło cel z pola widzenia.

Czy ty do cholery w końcu raczysz zauważyć _dlaczego_ tak się stało???

Rozpoczęcie AC się opóźniło od _listopada_ - jednym z powodów był twój
upór, żeby robić pewne rzeczy w taki, a nie inny sposób. Były też inne
powody.
Ludzie natomiast byli głodni nowości. Taka jest natura ewolucji, że
energia musi znaleźć ujście.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...