TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 21:17:16 CEST

On Fri, 23 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Zachowujesz się jak święta inkwizycja.
>
> Opanuj się...

Paweł ja nie zamierzam nikogo chalapać wodą i wypowiadacd w kółko różne
dziwne frazy. W pewnym momencie to skończę nawet jeżeli nie osiągnę
efektu. Nie zamierzam nikogo doprowadzać do tego żeby był zbawiony.
I tu analogia z inkwizytorem się rwie ..

> Czy ty do cholery w końcu raczysz zauważyć _dlaczego_ tak się stało???

Oczywiście że wiem.
Skojarz czasowo moment powstania Nest z innymi wydarzeniami.
Serek narobił bigosu. Była cieżka atmosfera. Moja pozycja jako osoby
mogącej mieć realny wpływ na pewne wydarzenia znaczenia wtedy osłabła.
Kilka osób było w stanie dodatkowo robić na przekór temu co mówiłem i to
tylko dlatego żeby jeszcze uzewnętrznić swoje rozgoryczenie/frustrację że
wogóle jest jakieś zamieszanie i że na pewnien okres całość oklapła.

> Rozpoczęcie AC się opóźniło od _listopada_ - jednym z powodów był twój
> upór, żeby robić pewne rzeczy w taki, a nie inny sposób. Były też inne
> powody.

Masz pretensje że popełniam błędy ..  (?)
Jak wiesz zapewne .. błędów nie popełnia tylko ten kto nic nie robi.
To co się stało nie było żadna powtórką z rozrywki więc miej pretensje do
Pana Boga o to że nas nie ustrzegł przed tym że ktoś coś robi źle.

Możesz mieć pretensje jeżeli do popełniania błędu dochodzi po raz
kolejny .. tylko wtedy.