TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 21:24:56 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Paweł ja nie zamierzam nikogo chalapać wodą i wypowiadacd w kółko różne
> dziwne frazy.

...to czemu to robisz... ?

> Oczywiście że wiem. Skojarz czasowo moment powstania Nest z innymi
> wydarzeniami. Serek narobił bigosu. Była cieżka atmosfera. Moja pozycja
> jako osoby mogącej mieć realny wpływ na pewne wydarzenia znaczenia wtedy
> osłabła. Kilka osób było w stanie dodatkowo robić na przekór temu co
> mówiłem i to tylko dlatego żeby jeszcze uzewnętrznić swoje
> rozgoryczenie/frustrację że wogóle jest jakieś zamieszanie i że na
> pewnien okres całość oklapła.

Zostaw nest-a w spokoju.
MDK ma swojego Cooker-a, RH ma  Rawhide, my mamy Nest-a. I co w tym
wielkiego? Z niego skapują rzeczy do Ra czy będą do AC.
Problemem są pre-AC, DC czy inne podobne zwierzęta...

> Masz pretensje że popełniam błędy ..  (?)

Kiedy to powiedziałem?

> Jak wiesz zapewne .. błędów nie popełnia tylko ten kto nic nie robi. To
> co się stało nie było żadna powtórką z rozrywki więc miej pretensje do
> Pana Boga o to że nas nie ustrzegł przed tym że ktoś coś robi źle.
> Możesz mieć pretensje jeżeli do popełniania błędu dochodzi po raz
> kolejny .. tylko wtedy.

Jest postęp - zaczynasz dostrzegać, co ty konkretnie zrobiłeś źle...

Czasem powściągnij swój upór i posłuchaj ludzi...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...