TAGowanie zakazane.

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 23 Maj 2003, 23:52:45 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [23-05-2003 21:24]:
[...]
> MDK ma swojego Cooker-a, RH ma  Rawhide, my mamy Nest-a. I co w tym
> wielkiego? Z niego skapują rzeczy do Ra czy będą do AC.
> Problemem są pre-AC, DC czy inne podobne zwierzęta...

Może mi ktoś krótko [1], prosto i bez pieprzenia w bambus wytłumaczyć,
jaki to problem?

Sam bym coś takiego wystawił (dla athlona i z pakietami, których
używam) zaraz po tym, gdy zakończyłem bootstrap, gdybym miał możliwości
techniczne.

[1] Za kolejny, podobny do prezentowanych tu ostatnio napad grafomanii
    z góry dziękuję.  Wystarczą suche fakty bez tła historycznego
    i obraz związku przyczynowo-skutkowego pomiędzy nimi.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]