TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 22:32:03 CEST

> A może jeszcze powiesz mi po co ludzie chodzą w góry ?

Bardzo merytoryczna odpowiedz na konkretne pytanie.
Konkretne, bo wyglada, ze chcesz ja robic wylacznie dla siebie.
A argumenty innych olewasz "sikiem prostym koherentnym" zamiast je obalic i
wykazac, ze masz racje.

> Nie musisz wierzyć w to co próbuję zrobić.

Nic innego mu nie pozostaje.

> Więcej .. nie przeszkadza mi to że bedziesz robił coś inengo.

Wczoraj twierdziles co innego. HINT: cala dykusja nt. tagowania.

  phone (48)(58) 347 14 61