TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 22:42:41 CEST

> Cel przez cały czas jest jeden i ten sam cel. Zmieniają się tylko detale
> to wypałniajace. Nad tymi detalami od początku dyskutujemy i próbujemy je
> zarównio skompletować jak i ułożyć w całość zgodną z celem. Ostanio doszło
> do tego że kilka osób straciło z oczu cel całej roboty i nieco pobłądziło.

A jakze, maja cel: tworzenie dystrybucji, ktora bedzie "przyjazna dla
uzytkownika" z ich punktu widzenia.
Ty ten cel podwazasz w imie nie do konca precyzujesz czego ?

Jezeli cele sie nie pokrywaja, to trzeba usiasc do stolu, porozmawiac i
doprowadzic do kompromisu. Metody silowe prowadza tu w slepy zaulek.
Taka przynajmniej jest moja opinia.

> Dlatego min tego typu ruchami jakei wykonuje ostyanio chcę wyrażniej dać
> do zrozumienia o co w tym wszytkim OD POCZĄTKU CHODZIŁO i wolę żeby dla
> wszytkich było to ponownie jasne prędzej niż później.
> Zabawa z Nnest tylko na początku wyglądała na zgodna z celem .. to było
> bardzo złudne. Teraz coraz wyraźniej zaczyna się ta rozjeżdżać. Pojawienie

Nie mogla byc zgodna z celem skoro nie bylo wlasciwych narzedzi (builderow
Ac). I nadal nie ma. Choc od wydania Ra minelo ponad pol roku.
Byl jakis *konkretny* problem, w ktorym od *pol roku* nikt ci nie chcial
pomoc? Czy bylo wiele problemow i w zadnym nikt ci nie chcial pomoc?
W tym ostatnim przypadku powinienes sobie postawic pytanie *DLACZEGO* tak
jest.

A ze buildery nest przejely funkcje builderow Ac - no coz to jest prosta
konsekwencja przeciagania sie startu. Ktora rozumiem, choc nie akceptuje.

> się dc jeszcze wyraźniej pokazało że kilka osób conajmniej straciło cel z
> pola widzenia.

To moze nalezaloby szybko zorganizowac zlot i ten cel ponownie zobaczyc?

  phone (48)(58) 347 14 61