TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 21:30:14 CEST

> Jeżeli pytanie pada (już) to naturalnym jest (chyba) że wymaga jakieś
> odpowiedzi. Czyż nie ?
>
> Brak odpowidzi lub odpowidź pozbawiona argumentacji od razu legitymizuje
> podejmowanie konkretnych działań przez inne osoby w tym i daje także mi to
> prawo (tak było z odebraniem RW w przypadku masowej niekonsultownej
> wcześniej z innymi zmiany na CONFIG_DIR gdzie osoba która to zrobiła olała
> wytłumaczenie się z calości).

W tym akurat przypadku odpowiedz byla. Co prawda pozno, ale czlowiek
tlumaczyl sie dlaczego.

Co do niekonsultowania tez nie do konca masz racje. Zmiana byla
konsultowana: zadal pytanie, dostal odpowiedz, tylko sugestie zrozumial jako
decyzje.

Mozna tej osobie zarzucic pewna nonszalancje czy trudnosci komunikatywne,
ale nie to co wymieniles.

A ze ty sie obudziles po dwoch tygodniach - to zupelnie inna sprawa.

  phone (48)(58) 347 14 61