SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 26 Maj 2003, 00:41:13 CEST

On Sun, May 25, 2003 at 23:16:55 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> ... ktory sie jeszcze tu nie odezwal.

Tym bardziej źle to o nim świadczy.

> Wiec *kto mowi* o 2.6 ?

Pine.LNX.4.55L.0305231430060.13534 w rudy.mif.pg.gda.pl się

Gdzieś tu się zaczyna.

> Ty sie tez nie odezwales, jak ja i qboosh pisalismy, ze problem moze
> potencjalnie dotyczyc rowniez 2.4.

ZTCP tylko Ty pisałeś o 2.4.x:

200305231139.h4NBdvC1011377 w green.mif.pg.gda.pl

i dalsza część rozmowy sugeruje, że nie miałeś podstaw ku temu
twierdzeniu, więc nie komentowałem.

> Tez nie dostal odpowiedzi na pytanie: kiedy kernel na head sie zbuduje na
> wszystkich arch.

Nie mów nieprawdy. Kloczek świadomie nie wpuszczał działającego kernela,
bo mały w nim miał udział i mało chwały by zyskał.

> Jak robil to samo na ra, to sie nie czepiales.

!?!?!? Przypomnę, że rok temu domagałem się wyciągnięcia konsekwencji w
stosunku do Kloczka, a gdy to nie znalazło poparcia to na kilka miesięcy
porzuciłem PLD.

> Jak ktos nie ma wyobrazni puszczajac zmiane, ktora psuje czasc architektur
> lub nie moze / nie chce tego sprawdzic, to tez nic innego nie mozna zrobic.

Nic nie było zepsute, tylko kloczkowi coś się w główkę stało i nie
chciał działającego kernela, o którym masz napisane obok.

Abstrahując już od tego, co chyba świadomie pomijasz: kernel nie ma NIC
do rzeczy, bo to są nagłówki dla userspace.

> Wlasnie. kernel nie jest na razie bezwzhlednie potrzebny. Potrzebne sa jego
> naglowki dla userspace ;)

Kloczek je WYCIĄŁ. Kloczek rozpierdzielił glibce. Nie wiem po co mnie
wciągasz w dyskusję o kernelu, który zresztą DZIAŁA, a to kolejny punkt,
w którym kloczek blokuje prace, wchodzi z butami w czyjąś działkę i ją
rozpieprza.

> Pytaj, czemu nie sa otagowane wersje z nest.

Bo nie można.

> Albo czemu nie jest dokonczone
> budowanie glibc-kernel-headers. Bylo ? Kloczek zepsul ?

Było dokończone, owszem. Na kernelach supportowanych przez Ra jak i
obecną linię stabilną. 2.6.x jeszcze nie ma, co sam kloczek podkreśla.

> Khem, ktora wersja naglowkow kernela byla w ostatnim src.rpm-ie ?
> Byl to po prostu skopany hak.

Jakim src.rpm-ie? Do gkh trafiały nagłówki, na których był kompilowany
glibc, czyli do przejścia buildera na >=2.5.x - prawidłowe.

> To zbuduj poprawne glibc-kernel-headers *BEZ* naglowkow kernela !
> I przestan pieprzyc.

Pieprzeniem jest, że:

Obsoletes:      glibc-kernel-headers
Obsoletes:      kernel-headers

jest lepsze, skoro z tego NIC się nie zbuduje, ani userspace, ani
moduły. Kloczek dalej nie ma pojęcia, czym różni się
/usr/src/linux/include od /usr/include, kopiuje bezmyślnie rozwiązania i
działa metodą macajewa.

> Ale pojawianie sie problemow wstrzymujacych Ac konczy sie opluwaniem kloczka
> zamiast zakasaniem rekawow. O tym mowie. O niczym wiecej.

Oj, bardzo się mylisz.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/