SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 08:21:23 CEST

On Mon, 26 May 2003, Tomasz Pala wrote:

> Tym bardziej źle to o nim świadczy.

> Pine.LNX.4.55L.0305231430060.13534 w rudy.mif.pg.gda.pl się
>
> Gdzieś tu się zaczyna.

Spróbuj zacytwać fragment z którego by wynikałoe ze właśnie o tym
piszę.

Tomek .. nie rozumiesz tego co zrobiłem i to jest jedna sprawa. Nie
potrafisz powidzieć dlaczego to jest złe i to jest drugi punkt. Trzeci
opiera sie o to że ludzie którzy wprost pracuja nad glibc, gcc, binutils
jak Drepper, Jelinek potrafiliby Ci wyjaśnić dużo dokładniej niż ja
dlaczego taki kierunek zmian jest niwuchronny bo to ONI wprost pracowali
nad tymi plikami nagłówmkowymi nad wyczyszczeniem ich z naleciałości
kernelowych po to żeby ich używanie tam gdzie to ma znaczenie wręcz nei
wskazywąły na powiązania z Linuxem czy jakimkolwiek innym systemem
peracyjnym (tam gdzie opisują rzeczy wprost wynikjące z różnych RFC i
innych niezaleznych rzeczy od kernela).