Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Czw, 29 Maj 2003, 20:20:33 CEST

On Thu, 29 May 2003 20:14:34 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> U .. a kto o tym wogóle mówi i kto to torpedował ?

TY. Zacytuję dosłowną wypowiedź ze zlotu: ,,Ja wiem na jakiej
wysokości trzymam swój tyłek i gdzie aspiruje, chcesz to robić, to
proszę, ale obok, choćby pakująć PLD w inny produkt''. Ja chciałbym
to robić z PLD, gdyż wiem że poza samą organizacją i motywacją
potrzebni są również ludzie. Takich działań nie powinniśmy się bać a
zastanowić się jak możemy na tym skorzystać. Chcą torwać sobie drogę
do porządku takie rzeczy musiały wyjść.

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl