Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Czw, 29 Maj 2003, 20:33:23 CEST

On Thu, 29 May 2003, Paweł Szopiński wrote:

> TY. Zacytuję dosłowną wypowiedź ze zlotu: ,,Ja wiem na jakiej
> wysokości trzymam swój tyłek i gdzie aspiruje, chcesz to robić, to
> proszę, ale obok, choćby pakująć PLD w inny produkt''.

Nie nie .. starty przektręcasz.
Mówiłem "wiem gdzie mam tyłek i wiem wyzej tyłka nie wyskoczysz".
Było to wyraźnie danie do zrozumienai że prosze nie rządać odemnie rzeczy
co do któryc hwiem że nie powinienem sie brać.

Sformułowanie to padło zreszta przy zupełnie innym temacie ..

Jedynym który podnosił sdprawy jakiś rzeczy z pogranicza komercji był
honey który bądąc przy głosie przed wszystkim powidział że mogibyśmy
zrobić tak jak RWO. Po tym poszedł pomruk po sali i jeden przez drugiego
conajmniej kilka wzieło za to żeby wybijać mu to z głowy ..

Ja w tym czasie jeżeli inni przypominasz to przypomnę że stałem z boku i
nic nie mówiłem (sam byłem ciekaw co inni powidzą :).

> Ja chciałbym
> to robić z PLD, gdyż wiem że poza samą organizacją i motywacją
> potrzebni są również ludzie. Takich działań nie powinniśmy się bać a
> zastanowić się jak możemy na tym skorzystać. Chcą torwać sobie drogę
> do porządku takie rzeczy musiały wyjść.

To co chcesz zrobić to jedno. To co chcą zrobić inni to nie koniecznie to
samo. Patrz teraz w to co napisał Ser .. czy to jest to samo (?).