Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Czw, 29 Maj 2003, 20:36:35 CEST

On Thu, 29 May 2003 20:33:23 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Jedynym który podnosił sdprawy jakiś rzeczy z pogranicza komercji
> był honey który bądąc przy głosie przed wszystkim powidział że
> mogibyśmy zrobić tak jak RWO. Po tym poszedł pomruk po sali i jeden
> przez drugiego conajmniej kilka wzieło za to żeby wybijać mu to z
> głowy ..

Z tego co honey mówił i ja pamiętam to skończyło się na tym że Open
Office Polska, czy jak oni się tam nazywają chciali nas upudełkować
razem z OO i robić sobie kaskę. Raz że to nie przeszło, dwa mi się
bardzo nie podoba, jeśli ktoś inny może to czemy nie my? Moim celem
jest zasianie inicjatywy dla potrzeb bezpośrednich związanych z PLD
jak i pomocy innym developerom którzy nie mają wymarzonej pracy(tm).

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl