Xserver i autoreqdep

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 25 Lis 2003, 15:39:03 CET

On Tuesday 25 of November 2003 15:20, wrobell wrote:
(...)
> Pytanie brzmi. Czy teraz nie powinno być tak, że /usr/X11R6 jest linkiem
> do wybranej przez administratora implementacji standardu X11 w wersji 6?
>
> Xserver możemy przerzucić to do /opt, ale co jeśli X-y z XFree86 zdechną
> ze względu na swoją obecną politykę prowadzenia projektu i wszyscy
> zaczną używać implementacji Xserver? Fakt może być odwrotnie...
>
> Biblioteki w wersji 6 powinny być API kompatybilne. O ile mi wiadomo, to
> komercyjne wersje są też ABI kompatybilne (ale nie mam tu
> doświadczenia), więc i te z Xserver powinny dać radę (wtedy nie ma sensu
> [...]

I dobrze mówisz..., tylko...

... pozwólmy temu projektowi najpierw u nas wykiełkować ;)
Jesteśmy dopiero na etapie sprawdzania mozliwosci tego wynalazku (i imho na
tym etapie rozwoju nie jest on jeszcze zadną alternatywą) - gdzie mi tam
mysleć o tym, jak to ma wygladac docelowo 8-)

--
Adam Gorzkiewicz