KDE 3.1.4 c.d.

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 17 Paź 2003, 15:32:45 CEST

Dnia pią 17. październik 2003 15:00, Tomasz Pala napisał:

> Ra na desktopie to nieporozumienie. Wiem, może Wy (raowcy) używacie, ale
> nie _normalni_ użytkownicy, więc robienie tego _dla ogółu_ nie ma sensu.
Nie wiem czemu uważasz, że wszyscy myślą tak jak Ty ? Akurat Ra-owców jest
duuużo, i robienie tego dla ogółu ma sens. Poza tym czemu według Ciebie
używanie Ra na desktopie to nieporozumienie ? Możesz wymienić jakieś sensowne
powody (coś konkretniejszego od "nie bo nie i już") - ja używam na kilku
desktopach i uważam, że jest OK.

> Bo tracicie czas na Ra:/
Według Ciebie. Poza tym jedną z idei PLD jest to, ze jak czegos potrzebujesz
to zrób sobie sam - skoro więc są chętni którzy tego potrzebują i chcą to
zrobić - to nie jest to strata czasu.

--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277