KDE 3.1.4 c.d.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Paź 2003, 16:10:14 CEST

On Fri, Oct 17, 2003 at 15:32:45 +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> Nie wiem czemu uważasz, że wszyscy myślą tak jak Ty ?

Bo nie znam żadnego end-usera, który chciałby używać Ra. Znam za to
wielu, którzy by nie chcieli.

> Akurat Ra-owców jest duuużo, i robienie tego dla ogółu ma sens.

Byłbym gotów się założyc, że 80% RA-owców używających KDE i będących
_normalnymi_ użytkownikami (nie developerami, nie użytkownikami stacji
roboczych w firmie/szkole/uczelni), na codzień używa WinXP. Niestety
nie mam danych na ten temat poza obserwacjami.

> Poza tym czemu według Ciebie
> używanie Ra na desktopie to nieporozumienie ? Możesz wymienić jakieś sensowne
> powody (coś konkretniejszego od "nie bo nie i już") -

Bo jest stare. Mozilla 1.2? Buahaha!

> ja używam na kilku desktopach i uważam, że jest OK.

Nie jesteś ZU, który chce ładnego, kolorowego, działającego systemu ze
współczesną funkcjonalnością.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/