KDE 3.1.4 c.d.

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 17 Paź 2003, 19:48:59 CEST

Dnia pią 17. października 2003 16:10, Tomasz Pala napisał:

> Bo nie znam żadnego end-usera, który chciałby używać Ra. Znam za to
> wielu, którzy by nie chcieli.
No popatrz, ja np. jestem end-userem i chcę używać bo cenię sobie stabilność.

> Byłbym gotów się założyc, że 80% RA-owców używających KDE i będących
> _normalnymi_ użytkownikami (nie developerami, nie użytkownikami stacji
> roboczych w firmie/szkole/uczelni), na codzień używa WinXP. Niestety
> nie mam danych na ten temat poza obserwacjami.
Nie będę się zakładał - nie prowadzę takich obserwacji.

> Bo jest stare. Mozilla 1.2? Buahaha!
A kto używa mozilli ? Mnie wystarcza konqueror do wszystkiego. Poza tym masz w
Ac KDE ? Masz mplayera ? Nie ? O co za pech ! Ale i tak nikt nie lubi oglądać
filmów pod linuksem przecież ani nie chce mieć działającego desktopu.

> Nie jesteś ZU, który chce ładnego, kolorowego, działającego systemu ze
> współczesną funkcjonalnością.
A jestem :) Podesłać Ci screena mojego KDE ? ;P Wszystko na RA :P
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277