LiveCD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 23 Paź 2003, 12:02:25 CEST

W liście z czw, 23-10-2003, godz. 11:50, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> 2.4 jest stabilne? Jaja sobie robisz?
>
> Do stabilnosci 2.2.2x czy nawet ostatnich 1x mu ciagle baaardzo daleko.
>
> Rezygnacja z 2.2 wynika glownie z tego, ze na 2.2 pewne rzeczy w ogole nie
> dzialaja. Jesli odrzycasz ten sam argument przy 2.6, to po co w ogole
> rezygnowac z 2.2 ?

Pomiwedzy 2.6 a 2.4 jest taka przepasc jak 2.4 2.2 mozna by rzec.
Chodzi mi o to, ze z 2.6 w tej chwili jest tak, ze poprostu najczesciej
nie dziala. A jak dziala to bardzo chaotycznie i codziennie inaczej, bo
Wojtek w nim grzebie. I bezdie grzebal jeszcze troche zamin dociagnie do
takiej "stabilnosci" jak z 2.4

Po co mi kernel, w ktorym jak pisze opiekun nie dziala a wlasciweiw 2
dni temu nie dzialal podsystem IDE. Co ja mam testowac i sie podniecac.

> A problemy z 4+ GB RAM juz rozwiazales?

Nie i z utesknieniem czekam na 2.6 i jako pierwszy zainstaluje jak mi
bede uwarzal ze warto zaryzykowac, poza tym mam tam Ra wiec ....

Baggins mowil ze ten problem moze rozwiazac jakis patch -as z 2.4.23 czy
czos, ale ja nie znam sie na kernelu tak, zeby zaryzykowac atakie zmiany
na serwerku ktory chodzi, i musi chodzi 24 na dobe a jak nie ebdzie
chodzil to mi urwa jaja.

Ja nawet nie mam kiedy sprobowac 2.4.22 ktore mi sie zbudowalo.
Bo nie moge wydobyc czasu zeby serwer nie byl potrzebny i zebum ja mial
czas posiedziec.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>