SPECS: perl-Gnome2-common.spec (NEW)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 25 Paź 2003, 14:27:19 CEST

On Sat, 25 Oct 2003 13:51:23 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

[...]
> Ja bym na twoim miejscu przyjrzal sie jak to wyglada w przypadku
> innych tego
> typu katalogow.
>
> Wiekszosc nalezy po prostu do perl.
>
> Byc moze wydzielenie takich katalogow do osobnych pakietow (pakietu ?)
> nie
> jest zlym pomyslem. Ale jezeli nawet, to:
> - nalezy to najpierw przedyskutowac,
> - nalezy to zrobic globalnie (dla wszystkich perl-*)
> - nie wydaje mi sie, aby tworzenie osobnego speca dla kazdego katalogu
> [...]

gdybym nie wprowadził tych zmian _nigdy_ nie było by na tej temat
dyskusji. wprowadzenie szkieletu katalogów dla paru pakietów, w celu
poprawienia spójności pomiędzy nimi i prostego obejścia problemu
przynależności katalogów wydawało mi się dobrym pomysłem. nie sądziłem,
że tak minimalna funcjonalność musi być poddawana pod dyskusję.
Jak widze myliłem się i z tego powodu wycofam te zmiany burzące
globalną jednorodność

[...]
> I pliiiiz zerknij na netykiete...

oczywiście. najlepiej podeślij mi własny zestaw reguł, którymi musze się
posługiwać przy odpowiadaniu na Twoje posty, aby nie urazić Twojej
estetyki.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]