PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 12:33:31 CEST

On Fri, 12 Sep 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
> Nie unos sie i nie obrazaj, bo on MA racje. Distro jest dla "wybrancow".
> Nie ma zespolu, ktory skoncentrowalby sie na aspektach userfriendly
> dystrybucji. Aktulany model rozwoju PLD jest sztywny i glownie polega na
> lataniu dziur i aktualizacji pakietow. Pakiety z reguly mamy zrobione
> super, ale cala otoczka jest po prostu do bani! Nawet ja (zapalony
> PLD-owiec), gdy ide do kogos kto chcialby zobaczyc jak wyglada linux, to
> pokazuje mu PLD, ale jak juz chce miec zainstalowane distro, to
> instaluje mu rh lub mandarynke, bo PLD wymaga od usera znacznie wiekszej
> [...]

Ale nikt nie twierdzi, że on lub ty nie macie racji.

Problem jest w tym, że Ktoś(TM) musi te rzeczy zrobić...

Przykładowo - ja potrzebuję pomocy przy przygotowaniu instalatora dla 1.1
Nie znam się na tym za bardzo, mocno malekitha męczę, a tak naprawdę
powinna być osoba, która się zajmuje instalatorem.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...