Hmmmm.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 27 Wrz 2003, 14:14:15 CEST

Dnia sob 27. września 2003 10:35, Michal J. Podyma napisał:
> On Fri, Sep 26, 2003 at 09:10:23PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[...]
> a ja myslalem ze 2 razy pisalem dlaczego zmienilem, ba na ircu sie
> pytalem, ale nadal jestem za odebraniem mi rw
Na ircu? - tu sobie kpiny po prostu z nas robisz - Twój wpis może być tam
widoczny 5 sek. i nie wszystkie zainteresowane osoby będą miały szansę się
wypowiedzieć.
Jeżeli rzeczywiście zależy Ci na konsultowaniu *planowanych* zmian, to wyślij
posta na tę listę i poczekaj 2 doby na opinię innych. Albo rób tak, jak to
zrobiłeś - dyskusja wtedy też będzie, tyle że nie nad celowością zmiany, a
nad sposobem jej przeprowadzenia - energia wielu osób idzie w gwizdek i robi
się ogólnie kwaśna atmosfera - po co?

pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner