Hmmmm.

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Sob, 27 Wrz 2003, 14:30:26 CEST

On Sat, Sep 27, 2003 at 02:14:15PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> [...]
> Na ircu? - tu sobie kpiny po prostu z nas robisz - Twój wpis może być tam
> widoczny 5 sek. i nie wszystkie zainteresowane osoby będą miały szansę się
> wypowiedzieć.

skrot myslowy na ircu pytalem gdzie lezy paczka z modulami do
obslugi tego badziewnego sprzetu

> Jeżeli rzeczywiście zależy Ci na konsultowaniu *planowanych* zmian, to wyślij
> posta na tę listę i poczekaj 2 doby na opinię innych. Albo rób tak, jak to
> zrobiłeś - dyskusja wtedy też będzie, tyle że nie nad celowością zmiany, a
> nad sposobem jej przeprowadzenia - energia wielu osób idzie w gwizdek i robi
> się ogólnie kwaśna atmosfera - po co?

tez bym chcial wiedziec.

mysle ze to jest dobry moment na zamkniecie tematu, i jezeli
ktos uwaza za blad potraktowanie eagle przedrostkiem
kernel- to niech to zmieni, ja sie na razie wylanczam z
devilowania, bo zaczyna mnie to meczyc

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);