Hmmmm.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 27 Wrz 2003, 14:55:34 CEST

Dnia sob 27. września 2003 14:30, Michal J. Podyma napisał:

> skrot myslowy na ircu pytalem gdzie lezy paczka z modulami do
> obslugi tego badziewnego sprzetu
Sprzęt (sagem fast 800) może i badziewny - żre moc proca i grzeje się nie
mając nawet jednego otworu wentylacyjnego. Ale ja nie mam powodu do
narzekania 640kbit/s / 160kbit/s i *żadnych* problemów z transmisją czy
zrywaniem (Ra+2.4.20-8) - z ICM mam 64kB/s - z modem analogowym były problemy
podczas deszczów - z tym nie. Jedyne co mnie męczy to działanie hotpluga i
to, że nie działa mi pod NEST - sprawa software'u nie harware'u.
[...]
> mysle ze to jest dobry moment na zamkniecie tematu, i jezeli
> ktos uwaza za blad potraktowanie eagle przedrostkiem
> kernel- to niech to zmieni, ja sie na razie wylanczam z
Nie uważa tego za bład, tylko .... (nie chce mi się powtarzać)
> devilowania, bo zaczyna mnie to meczyc
Mam nadzieję, że szybko wypoczniesz ;-)

--
Tomasz Wittner