SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Nie, 18 Kwi 2004, 12:03:32 CEST

W liście z nie, 18-04-2004, godz. 11:00 +0200, Tomasz Pala napisał:
> Ja mam to zrobić!? Chyba sobie żartujesz, nie mam czasu. IPv6 jest
> uwalone więc wyłączyłem. Nie mam systemów z IPv6 i zgodnie z zasadami
> pracy nad PLD - DIY, skoro to Ty potrzebujesz takiej funkcjonalności.
ZTCP, jednym z założeń PLD niegdyś był możliwie duży support dla IPv6.
Mamy się cofać w rozwoju? To był główny argument, dla którego
przeszedłem na PLD. Jeżeli coś wspiera IPv6, to trzeba to dopracować tak
żeby działało i u nas. Akurat Arek bardzo dużo zrobił w związku z
supportem v6, po co to niszczyć?