kolejność pozycji w /etc/xdg/menus/applications.menu

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Śro, 11 Sie 2004, 00:53:37 CEST

Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 00:02 +0200, Tomasz Pala napisał(a):

> Nie - w języku locali.

przy okazji, moze ci sie przyda :
[krzak w hakore krzak]$ vfmg aewm
Unknown Exec parameter variable: %m in file kadu.desktop, removing
(.....)
                menu "Emulatory"
                end
"\x{fffd}" does not map to iso-8859-2 at /usr/bin/vfmg line 844.
                menu "In\x{fffd}ynieryjne"
                end
                menu "Kalkulatory"
(.....)

> Z jest pod koniec polskiego alfabetu, U jest wcześniej.

ano, i to jest czynnik losowy, a chyba nie tak powinno to być.

> Można w xdg/menus/applications.menu - wtedy gnome i KDE tak będą miały.

ale na control-panel ? czy KDE nie ma juz czegoś takiego przypadkiem ?

> oowrite i abiword to procesory tekstu, czyli office. Edytor != procesor.

ok rozumiem, ale jak dla mnie to szybciej znalazłbym to w Editors :)

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl