kolejność pozycji w /etc/xdg/menus/applications.menu

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 01:16:41 CEST

On Wed, Aug 11, 2004 at 00:53:37 +0200, Marcin Krzyżanowski wrote:

> przy okazji, moze ci sie przyda :
[...]
> "\x{fffd}" does not map to iso-8859-2 at /usr/bin/vfmg line 844.
>                 menu "In\x{fffd}ynieryjne"

Mi jak mi - błąd kodowania w engineering.directory. Poprawiłem.

> ano, i to jest czynnik losowy,

Losowy? - nie, język się wybiera świadomie.

> a chyba nie tak powinno to być.

Zgadza się, kolejność powinna się zachowywać. Ale że osobiście stosuję
sortowanie, to na razie wersji koszernej brak;)

> ale na control-panel ? czy KDE nie ma juz czegoś takiego przypadkiem ?

Nie wiem, nie używam.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/