maradns

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Sie 2004, 12:43:23 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 11:57:22 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jest gdzies napisane, ze nie powinien ?
> W %description/%post - nie znalazlem. W instalatorze bedzie ?

A gdzie jest napisane, że nie powinienem dobić dd if=/dev/zero
of=/dev/root?

> Takie rozwiazanie byloby moze dobre, gdyby w podstawowej dystrybucji byl
> _jeden_ serwer DNS, a pozostale w osobnym drzewie, np. w supported. Ale
> chyba nie o to chodzi ?

Myślałem zawsze, że PLD jest dla ludzi, którzy cokolwiek umieją.
Tymczasem chcesz zrobić kolejny system, który 'wie lepiej'. Czy aby M$
nie ma na to patentu? - PLD będzie nielegalne w USA.

> Zgoda, ale jesli nie bedzie to powodowac problemow.

A jakie powoduje? Znasz administratora, który instaluje losowo setkę
pakietów, nie sprawdzając, do czego one służą?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/