maradns

Pon, 23 Sie 2004, 12:21:20 CEST

Jeszcze jedno:

Ja bym nie mial nic przeciwko temu, gdyby tego typu "potencjalnie"
konfliktujace uslugi byly uruchamiane po instalacji (chkconfig --add) tylko
wtedy, gdy sa _jedynymi_.
Tzn. gdy ilosc pakietow dostarczajacych np. "Provides: nameserver" wynosi 1.

Liczenie takich Provides w zasadzie jest juz zaimplementowane przy
userach/grupach.

A przy upgrejdzie stan powinien byc zachowywany (nie wiem, jak).

  phone (48)(58) 347 14 61