ulamkowe release - na czym stanelo???

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 24 Sie 2004, 12:56:24 CEST

On Tue 24. of August 2004 12:29, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Tomasz Wittner wrote:
[...]
> Jezeli uznales, ze jest jednak na tyle lepszy od poprzedniego, ze nadaje
> sie do wpuszczenia do distro, to trzeba bylo na wlasna odpowiedzialnosc
> podbic rel. do calkowitego.

> Niecalkowity rel. oznacza ni mniej ni wiecej, tylko "nieskonczony, moze nie
> dzialac". Jesli akceptujesz cos takiego w distro (puszczajac swiadomie do
> ready/), to sorry...
Imo nie było czasu na zastanawianie się - błąd security. O całkowity rel.
martwiłem sie dużo wcześniej:
http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-pl/2004-August/113076.html
Sprawdziłem - u mnie działał - przynajmiej na ipv4. Mogę co najwyżej wywalić
pacza, w którego nie rozumiem (bo nawet ne wnikałem) i uznać, skoro wcześniej
bez niego było pełne rel. to i teraz może być (imo to naiwne podejście).

> Cos przekrecilem?
Tyle, że mówisz trochę o powietrzu nie o konkretach - zobacz sobie kiedy, kto
i dlaczego zrobił dot release -wiesz o co chodzi - popraw. Już linka Ci
podałem.

--
Tomasz Wittner