SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 14:52:21 CEST

On Tue, Aug 24, 2004 at 12:59:31PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> O. Jeśli komuś to rzeczywiście potrzebne, to sugerowałbym zacząć od tego -
> zdecydowanie łatwiejsze w implementacji, a jak się okaże, że te suggests
> jednak nie zdają egzaminu, to żaden problem później to wywalić??

> Poza tym zrobiłoby to naszego rpma trochę niekompatybilnego. To już prędzej

Z czym niekompatybilnego?

> jakieś provides: default(libGL.so.1).

To będą zagnieżdżone nawiasy, np. default(libGL.so.1()(64bit))

> I oczywiście wypluwanie błędu, jeśli w specu jest default(cośtam), a z analizy
> pakietu wynika, że pakiet nie provideuje 'cośtam'.
> Ktoś chętny do implementacji? :) (w rpmie i w poldku, bo to głównie do poldka
> nam to potrzebne).

Co w rpm-ie? Możliwość dopisania dowolnego Provides do speca jest od
dawna zaimplementowana :)
Najwyżej to sprawdzanie, ale nie widzę potrzeby - wystarczy myśleć, co
się pisze.

A co do poldka - Paweł to zaproponował, więc pewnie dopisze ;)
Tylko trzeba ustalić nazewnictwo, żeby nie było z niczym konfliktów
w przyszłości.