selinux ( było: Re: iptables się nie budują i inne takie... )

Śro, 4 Lut 2004, 13:34:40 CET

Dnia Wednesday 04 of February 2004 13:14, Paweł Sakowski napisał:

> Śledziłem dyskusję, odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie nie było: jaką
> wartość dla osoby nie używającej selinux ma szukanie /etc/cośtam (do
> przebolenia) i komunikat wykrzykujący że go nie ma (to już nie)?
Szukanie żadną tak samo jak i komunikat jest bez znaczenia. Natomiast jeśli
domyślnie wyłaczysz to, a osoba będzie chciała używać selinuxa to już bez
znaczenia to nie jest.

> Jasne. Kto chce, używa selinux, kto nie chce nie używa. Tu zgoda. Ale
> niech domyślna konfiguracja rpm-a będzie spójna sama ze sobą. Skoro
> selinux jest tylko opcjonalny, to niech rpm uwzględni taki stan rzeczy.
Uwzględnia. Zamiast zrobić exit(1) wyświetla Ci warninga.

> A do dokumentacji $(rpm -qf /etc/cośtam) dodać wołami, żeby sobie do
> rpmmacros dopisać co trzeba.
Dodaj.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux