[Ac] Upgrade Ra -> Ac z ISO

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Pon, 19 Sty 2004, 12:04:14 CET

Hi,
Daniel Mróz(Monday 19 of January 2004 11:56):
> 5. Quanta nadal po odpaleniu zre 100% mocy procesora (P3/450). Z poziomu
> Xow brakuje mocy do jej ubicia. Trzeba ja mordowac z konsoli.
W ac jest popsute qt 3.2.2, ktore ma memleaka. Nowe (3.2.3) jest na head ale
wraz z mmazurem postanowilismy go chwilowo nie puszczac bo nie wiadomo czy
trolltech nie wypusci nowego qt zeby pasowalo do nowego kde (te wydania sie
czesto synchronizuja).

Oczywiscie nie to jest glowna przyczyna (qt nalezaloby upgradnac bo kde moze
byc nieuzywalne), tylko ac-sparc ktory qt buduje przez 30h.

> 7. Stary Jasper powoduje nimoznosc zainstalowania KDE. Wymuszenie i
> zrobienie linka do istniejacych bibliotek Jaspera powoduje twardy zwis
> maszyny podczas ladowania KDE.
Na builderach zrobiono jzu upgrade jaspera, jednak czekamy na nowe kde (3.2.0
rc1) ktore ukazalo sie wczoraj a ktorego chwilowo nie mam gdzie budowac, ale
jajcus juz robi nest-amd64.

> 12. Proponuje domyslnie wlaczyc autohinting, gdyz np. po standardowej
> instalacji GNOME czcionki sa tragiczne i za bardzo nie wiadomo jak je
> poprawic.
Mi sie na poczatku wydawaly brzydkie, a teraz po rekompilacji KDE mi sie
podobaja i sie przyzwyczailem.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org