glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 20 Sty 2004, 16:43:43 CET

On Tue, Jan 20, 2004 at 03:03:23PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Chodziło mi raczej o to kto tego będzie używał. Z tekstu zrozumiałem, że blues
> ma maszynki, które może przeznaczyć na buildery pld, a nie że będzie na tym
> pld używał. A takie s390 to nie jest chyba coś, czego któryś z deweloperów
> używa (?), a robienie dla samego robienia się mija z celem :)
gdyby używał pewnie już by port był ;)
a robienie dla samego siebie... czy nei tak się zaczynało z
ppc/alphą/sparcem? ;) Dopóki nie ma portu - nie ma użytkowników. Jest
port - po jakimś czasie się userzy znajdą ;) i za niewielką cenę (jakieś
2-3GB na ftp plus troszkę czasu bluesa i developerów ;) mozna znaleźć
nowe zastosowanie dla pld.
Pytanie jak z czasem bluesa oraz wydajnością tej maszynki(bo nie sądzę
żeby była piorunująca ;)

> Ja na to patrzę z trochę innej perspektywy. Otóż obecnie mam tak skrypty
> ustawione, że domyślnie przenoszone są pakiety, które zbudowały się wszędzie,
> a w pozostałych przypadkach patrzę ręcznie na każdy pakiet. Teraz to nie jest
> problem, jeśli ktoś na bierząco trzyma rękę na pulsie (tak jak jajcuś & parę
> osób z amd64), ale robi się problem, jeśli ja przy przenoszeniu pakietów
> muszę się wstrzymać, napisać co się nie zbudowało i czekać, aż ktoś to
> zupdejtuje (lub nie).
No to co? Jeden pakiet w tą czy w tą jeżeli będzie tydzień później nikogo nie zbawi.
btw - możesz gdzieś umieszczać to czego gdzie brakuje?
ostatnio w buildlogach się pogubiłem - co jest poprawione, co nie, co
trafiło na buildery, a co jeszcze musi trafić itepe.
Chociażby w swoim blogu :p

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.