Ac na 2.6

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 23 Sty 2004, 23:31:02 CET

On Mon, Jan 19, 2004 at 21:24:38 +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Czemu tak twierdzisz ?

Działa - nie ruszaj.

> Masz jakieś doświadczenia ?

Tak - z desktopami (a o taki typ maszyny było pytanie). Nic nie daje
poza NPTL.

> Ja próbowałem 2.4 i 2.6 na
> AC - i zostanę przy 2.6. Naprawdę jest odczuwalna różnica - nie tylko
> interaktywności ale i szybkości (operacje kopiowania na dysku czy CD są dużo
> szybsze).

Ja też często odczuwam różnice dopóki nie użyję magicznego polecenia
time. No i hdparm -t - ostatnio spotkałem się z transferem <5MB/s na 2.6
na dysku, który na 2.4 miał >20MB/s i nie umiem tego ustawić.

> Co tak w ogóle daje to nptl w glibcu ? (i co potrzeba, żeby to
> uruchomić ? ;) )

Wątki w miejsce 'symulowanych' wątków. Trzeba mieć glibca i kernela;)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/