Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 31 Lip 2004, 11:19:16 CEST

On Saturday 31 of July 2004 03:06, Tomasz Pala wrote:
> [...]
Pyt. to "5 -7 times slower" tyczy się pakowania, czy odpakowywania? To drugie
jest chyba znacznie szybsze.

> Tak.

> Właśnie sobie kilka razy java-blackdown spakietowałem...
B. dobra okazja, żeby zrobić
echo "%_binary_payload w1.gzdio" >> ~/.rpmmacros
Po skończeniu takiej roboty zmienić/usunąć.

> Często. A przy wysokim load czekanie jest dobijające. Nie wspominając o
> zużywanej pamięci, która może łatwo doprowadzić do swapowania.

> Pół minuty...
Mozliwe, że na "średniej" maszynie szybciej zostanie "odpakowane" 1MB bzipa?
--
Tomasz Wittner