Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 16:55:32 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> To nie jest dystrybucja dla robienia ideologicznie poprawnej dystrybucji.
> Wiesz o tym.

Rozwiniesz?

> Albo ktoś przyjdzie i powie, że się będzie zajmował 386, albo 386 nie będzie.

Jesli pozwoli sie, zeby wszyscy mu psuli, to jaka bedzie mial motywacje,
zeby sie tym zajmowac. "Szukamy ochotnika, ale klody bedziemy mu pod nogi
rzucac, zeby mu sie odechcialo".

> Bo chyba nikt mi nie powie, że jeśli nie będzie 386, to on się przenosi na
> inną dystrybucję?

Kto wie? Ja akurat z powodu 386 nie bede wlosow z glowy rwal.
Ale z powodu takiego podejscia do tematu - powaznie sie zastanowie.

"Moglbys podkrecic jasnosc wypowiedzi?"

  phone (48)(58) 347 14 61