Call for hardware (pld3.0 Wc)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 17:05:40 CEST

On wtorek, 15 czerwca 2004 16:55, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Rozwiniesz?

Jeśli zaczniemy od nptla (a zaczniemy), to dodanie wsparcia dla nienptla
będzie zabawą dla zainteresowanego, a nie osoby przygotowującej dany program.
To chyba dosyć logiczne.
No a jeśli nie będzie zainteresowanego...

> Jesli pozwoli sie, zeby wszyscy mu psuli, to jaka bedzie mial motywacje,
> zeby sie tym zajmowac. "Szukamy ochotnika, ale klody bedziemy mu pod nogi
> rzucac, zeby mu sie odechcialo".

Hehehe. A tobie się wydaje, że dlaczego ja nie mam ochoty się tym zajmować?
Parę maszyn na krzyż (i to przeważnie jakieś routerki, których i tak nikt nie
rusza), a tylko roboty dodaje.

> Kto wie? Ja akurat z powodu 386 nie bede wlosow z glowy rwal.
> Ale z powodu takiego podejscia do tematu - powaznie sie zastanowie.

Marudzisz. Żaden normalny deweloper robiąc jakiś program nie będzie się
martwił o inne architektury (no modulo upgrejd programu, bo wtedy trzeba
uważać, żeby czegoś działającego już nie popsuć). Tak było, jest i będzie.
Sod#1.

> "Moglbys podkrecic jasnosc wypowiedzi?"

Odniosłem wrażenie, jakobyś sugerował, żeby w ogóle sobie darować nptl w
pld3.0.