attic dla distfiles

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 21 Cze 2004, 09:32:59 CEST

On Mon, 21 Jun 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:

[..]

> Tak? A mój serwer mam w stu procentach poświęcić PLD?
Nie. Tylko część ktorą w imieniu PLD otrzymales od sponsorów.

Tak swoja drogą, wiecie juz wszyscy dlaczego ja sie bronie
przed wkladaniem w moje maszyny jakichkolwiek części
za które nie zapłaciłem.

FUH KERNEL oswiadcza:
Sprzet w udostepnionych PLD maszynach:
ep09, an2, cvs, builder ppc (w sumie 3xB50 i 1x PC)
pochodzi w 100% ze srodkow wlasnych.
Zadna jego czesc nie zostala sfinansowana przez inne podmioty
(no chyba ze moja malzonke, co kupilem serwer zamiast jechac na wczasy...)

Z mojej strony to tyle.
Oddaje glos do studia w Warszawie....

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-