attic dla distfiles

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 12:13:17 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Z powodu problemow w  porozumieniu sie z administratorem
> ;)

To znaczy  możesz konkretnie powiedzieć, o  jakie problemy
chodzi? Jakoś serwis WWW szwankuje czy coś w tym stylu?

> Musze ci wierzyc  na slowo, ze to co  robisz nie szkodzi
> PLD.

Nie rozumiem twych insunuacji, są obelżywe.
To wszystko, co mam w tej sprawie do powiedzenia.

> Skoro  robisz pod  szyldem PLD  cos, co  jest tajne  dla
> innych czlonkow zespolu, to nie jest to w porzadku.

Ale co jest tajne? O czym ty w ogole mówisz?
Co ja robię? Pod jakim szyldem? Gdzie jest ten szyld!?

Myślałem,  ze przyłączysz  się  do ugody,  ale jak  widzę,
zostajesz przy swoich problemach.

Game over,  kolego -  pisz swe wyimaginowane  pretensje na
/dev/drzewo. Do widzenia.

--
PLD Linux rulez