attic dla distfiles

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 21 Cze 2004, 11:20:17 CEST

On Mon, 21 Jun 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Możesz rzucić linkiem do budżetu TASKU?  Chętnie bym popatrzył.

Nie jestem upoważniony do dawania takich informacji.

Musisz mi wierzyć na słowo - sami się finansujemy, jeżeli chodzi o część
usługowo-sieciową.

Część obliczeniowo-naukowa jest zupełnie inną działką i jest finansowana
głównie z dotacji oraz grantów.

Jakieś jeszcze pytania i wątpliwości?

Możecie zakończyć ten idiotycznie bezsensowny wątek i/lub przenieść się z
nim na priv?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski