attic dla distfiles

Pon, 21 Cze 2004, 12:05:40 CEST

Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Z jakiego powodu? Czy strona działa jakoś źle?

Z powodu problemow w porozumieniu sie z administratorem ;)

> Tak, jest - i co z tego?
[...]
> To znaczy z  czego się nie wywiązuję?  Jakie jest życzenie
> darczyńcy?

Musze ci wierzyc na slowo, ze to co robisz nie szkodzi PLD.

Jak bedziesz prezesem firmy Sp-nia PLD, to bedzie to tylko i wylacznie twoja
sprawa.

> A widziałeś  tę umowę? Czy też  zwyczajnie przyłączasz się
> do grona krytykantów?

Skoro robisz pod szyldem PLD cos, co jest tajne dla innych czlonkow zespolu,
to nie jest to w porzadku.

BTW: nawet nie wiedzialem, ze jest jakas umowa ;)

  phone (48)(58) 347 14 61