SPECS: webalizer.spec - added sysconfig with lang settings and sim...

Wto, 29 Cze 2004, 21:56:20 CEST

On Tuesday 29 of June 2004 22:45, Tomasz Mateja wrote:

> w sysconfig?
> co jak enable z defaultem na "no"??
> moze napisz jak go odpalasz to zrobi sie cos bardziej uniwersalnego
> bo wydaje mi sie ze z tym co jest wiekszosc problemow robi sie od reki a
> reszte po delikatnej modyfikacje tego co jest w cronie - no chyba ze
> robisz to w innych odstepach czasowych - ale wydaje mi sie ze godzina jest
> ok.
skrypty perlowe wyciągające dane z sqla i potem to do webalizera więc nic
standardowego - wystarczy jak się to będzie dało z sysconfig/webalizer
wyłaczyć (czy włączyć - obojętne).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux