Embedded PLD - ktoś ma jakieś doświadczenia?

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 30 Cze 2004, 09:37:53 CEST

Dnia Wed, 30 Jun 2004 08:46:25 +0200
Tomasz Jadowski <jadowski w post.pl> napisał:

> Znalazłem kilka takich projektów (jest nawet Embedded Debian)
> ale są one "niekompatybilne" z filozofią PLD :)

Ja kozystam z openembedded http://openembedded.org/ ale te distro jest
jakies takie ...niedobre :) !PLD distro = evil distro :).
Ten caly openembedded narazie jest ukierunkowany na palmtopy, ale
projekt zaczyna nabierac pozadnego
tempa.http://cia.navi.cx/stats/project/openembedded.
Maja fajne pomysly gotowe z ktorych moglibysmy czerpac. Z tego co
zauwazylem to od strony technicznej najwieksza zabawa jest w
kompilowanie glibc [oczywiscie mowa o cross compilatorach], i kernela. W
moim palmie mam StrongARM 200Mhz. Jesli bedziesz cos zaczynal robic to
ja sie dolaczam :)

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik